okt 6, 2022 | Article
Het afgelopen jaar heeft onze koopgewoonten flink veranderd. Dit is misschien wel hét moment voor merken om de Klantbeleving opnieuw centraal te stellen in hun strategieën. We staan op een uitdagend keerpunt, zowel individueel als collectief, door een ongekende...
okt 6, 2022 | Article
Duurzame groei bereiken betekent dat je aan verwachtingen moet voldoen én deze moet integreren wanneer je het Experience-programma voor medewerkers en klanten bepaalt. Als klanten willen we dat bedrijven meer leveren dan we verwachten. We willen een echte...
okt 6, 2022 | Article
De Customer Journey is een strategische benadering waarmee een bedrijf klantgedrag, klantbehoeften en problemen gedurende de gehele aankoopcyclus kan monitoren. De Customer Journey is nauw verbonden met de Klantbeleving en bestrijkt een doorlopend proces in zowel...
okt 6, 2022 | Article
We leven in een tijd van niet-lineaire veranderingen. In het verleden hadden we voldoende tijd om van gebeurtenissen te leren, deze te analyseren en vervolgens actie te ondernemen in het heden om onze toekomst te verzekeren. Vandaag de dag is het probleem echter dat,...
okt 6, 2022 | Article
Een bedrijf kan de beste producten of diensten aanbieden, maar zonder de juiste klantgerichte marketingstrategie om ze te promoten, blijven klanten in het ongewisse. Vrijwel alle bedrijven realiseren zich tegenwoordig dat marketing van cruciaal belang is geworden....
okt 6, 2022 | Article
Thanks to, or because of technology, the world is in acceleration mode. A time where everything is more fast-paced, and where things get faster and faster, and with that come consequences such as our growing impatience. Because we have all gotten used to getting...
okt 6, 2022 | Article
The “Rencontre des Entrepreneurs de France” has just closed its doors, putting an end to many debates revolving around liberties and freedom. Criticized by some and praised by others, it has caused a divide in society and within the business world. While...
okt 6, 2022 | Article
Going back to the basics when building a CX program sometimes seems like a necessary step for creating a successful strategy. It’s also essential for those looking to compose such a program for the first time. Whether you are a CX professional or trying to become more...
okt 6, 2022 | Article
CX – where science meets faith CX is almost like a religion (but based on math). It requires strong belief to put your trust in the equation that says that Customer Experience and Employee Experience will drive positive financial results as an outcome. Many CEOs...
okt 6, 2022 | Article
The Change dynamic happening the world over is here to stay and is impacting all aspects of society. The pandemic the world has been going through for the past two years has intensified and accelerated this change dynamic with businesses having to rise to the...